پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272173
درويش: فکر کردم عکس بيرانوند فتوشاپ است!/ با عليپور توافق کرده ايم، دروازه بان بزرگ جذب مي کنيم
تاریخ انتشار : 1403/04/28 10:07:12
نمایش : 151
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: فکر مي‌کردم عکس يادگاري بيرانوند با باشگاه تراکتور فتوشاپ است.

به گزارش خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ رضا درويش مديرعامل باشگاه پرسپوليس در جمع خبرنگاران در خصوص حواشي ايجاد شده براي پرسپوليس طي روزهاي اخير اظهار داشت: عملکرد مالي ما در سال گذشته و امسال گواه اين است که سقف را رعايت کرده‌ايم. قرارداد برخي بازيکنان و مبالغش با ديگر باشگاه‌ها، قابل پذيرش نيست. اميدوارم مسئولان هفته‌هاي آينده نگويند مي‌خواهيم سقف قرارداد را بالا ببريم.

وي در خصوص اينکه گفته مي‌شود هواداران پرسپوليس از عملکرد حاميان مالي باشگاه ناراضي هستند، افزود: مگر مي‌شود هواداران پرسپوليس به اسپانسرها پشت کنند؟! حاميان مالي خيلي به ما کمک کرده‌ و حتي گفته‌اند براي جذب علي قلي‌زاده به ما کمک مي‌کنند.

درويش بيان کرد: چند شب پيش بازيکنان استقلال نزد من بودند و هنوز 40 درصد قراردادهاي امسال و فصل گذشته را نگرفته اند. بازيکنان باشگاه رقيب ما ۴۰ درصد امسال و ۴۰ درصد قرارداد سال قبل‌تر را نگرفته‌اند در حالي‌که ما ۱۵۰ ميليارد تومان آپشن قهرماني‌هاي ۲ سال اخير را داده‌ايم. هوادار واقعي مي‌داند که اگر حاميان مالي نبودند، پرسپوليس نمي‌توانست کاري انجام بدهد.

وي اضافه کرد: اينکه دشمن ما در قالب دوست مي‌خواهد هوادار را تحريک کند، اقدام خوبي نيست. حامي مالي که وظيفه جذب بازيکن ندارد و اين صحبت‌ها درست نيست. ما در باشگاه همدلي داريم و آنهايي که نمي‌توانند قهرماني‌هاي پرسپوليس را ببينند، دنبال ايجاد حاشيه هستند.

درويش در خصوص پيگيري پرونده عليرضا بيرانوند، دروازه‌بان جداشده اين تيم نيز گفت: يقين دارم دوستان کميته وضعيت تحت نفوذ جايي قرار نمي‌گيرند و عادلانه تصميم خواهند گرفت. با چندين حقوقدان مشورت کرديم و حتي يک روزنه که دوستان بتوانند از آن بهره برده و حکمي غير از محروميت صادر کنند را نمي‌توان يافت. مطمئن باشيد اگر اينجا حقمان را نگيريم در دادگاه CAS به دنبال حق باشگاه پرسپوليس هستيم.

وي ادامه داد: به دنبال حق پرسپوليس و هواداران هستيم و آن را پيگيري مي‌کنيم. تکرار اين اتفاقات اصلا خوب نيست و همينکه يک هوادار به خاطر اين حواشي و از ناراحتي فوت کند، واقعا خوب نيست و براي التيام اين خانواده‌ها هم که شده، با تمام توان کارمان را پيگيري مي‌کنيم. از باشگاه تراکتور عجيب بود که اين بازيکن را با توجه به قراردادي که با ما داشت و فسخ غيرقانوني انجام داد، جذب کند! فکر مي‌کردم عکس يادگاري بيرانوند با اين باشگاه، فتوشاپ است.

درويش درباره جانشين بيرانوند نيز گفت: حتما يک دروازه‌بان خوب در حد پرسپوليس جذب مي کنيم. 2 دروازه بان خوب خارجي را هم مد نظر داريم.

مديرعامل پرسپوليس درباره وضعيت عبدالکريم حسن مدافع قطري سرخ ها بيان کرد: عبدالکريم حسن فکر مي کرد ما با باشگاه مد نظرش توافق کرديم ولي به او گفتيم توافقي نشده است. باشگاه خواهان او اگر حداکثر تا فردا توانست رضايت ما را بگيرد انتقال بلامانع است ولي اگر نشود بايد به تهران برگردد.

درويش درباره مذاکره با علي عليپور نيز گفت: همين چند دقيقه قبل با عليپور حرف زدم و همه چيز توافق شده است. قرار بود امروز به باشگاه بيايد ولي چون از خارج از کشور برگشته قرار شد خانواده اش را برساند و فردا به باشگاه بيايد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html